GoDog.com.ua » Shop » НатаЛюкс

Показано 1–6 із 499

Лосини дитячі 47-4501 чорний 3

Артикул: 47-4501329093
198 грн.
Додати в кошик

Лосини дитячі 47-4501 чорний 4

Артикул: 47-4501329094
198 грн.
Додати в кошик

Лосини дитячі 47-4501 чорний 5

Артикул: 47-4501329095
215 грн.
Додати в кошик

Лосини дитячі 47-4501 чорний 6

Артикул: 47-4501329096
231 грн.
Додати в кошик

Лосини дитячі 47-4501 темносиній 3

Артикул: 47-4501940273
198 грн.
Додати в кошик

Лосини дитячі 47-4501 темносиній 4

Артикул: 47-4501940274
198 грн.
Додати в кошик

НатаЛюкс – український виробник якісного одягу, володар головного торгово-промислового призу України «Золотий символ якості національних товарів та послуг» та переможець рейтингу Міжнародної академії рейтингових технологій та соціології «Золота Фортуна».

Торгова марка “НатаЛюкс” заснована у 2001 році.

На вітчизняному ринку білизняного та верхнього трикотажу успішно працює, виготовляючи чоловічу, жіночу, а також дитячу продукцію для споживачів різного віку, усієї родини.

Особливу увагу у технологічному процесі ТМ “НатаЛюкс” звертає на ретельний підбір трикотажних полотен, дотримання всіх санітарних норм та правил, що підтверджено висновками державної санітарно-гігієнічної експертизи якості продукції, що випускається.

Все це дає підстави ТМ “Наталюкс” позиціонувати себе на ринку національним виробником якісного одягу.

Асортимент виробів дозволяє задовольнити смаки найвибагливішого споживача, тому що – це близько 400 моделей, що виготовляються у широкій кольоровій гамі, у багатьох розмірах, різних стилях та напрямках.

Висока якість, доступні ціни, постійне вдосконалення та оновлення асортименту стали ключовими факторами того, що під час економічної кризи підприємство не лише не зупинило свою роботу, а й продовжило динамічний розвиток, розширивши географію ринків збуту.

Наразі ТМ “НатаЛюкс” має споживачів на всій території України, а також вироби ТМ “Наталюкс” успішно експортуються до Польщі, Словаччини, Білорусі.

Постійне проведення моніторингу ринкових тенденцій дозволяє компанії відчувати потреби попиту та своєчасно реагувати на тенденційні зміни у смаках споживачів.

Задоволення потреб клієнтів у повному обсязі є стратегічною метою компанії, тому постійно прикладається максимум зусиль, щоб кожен споживач відчував, що виріб зроблено “з любов’ю до тебе”