ДОСТАВКА ТА ПОВЕРНЕННЯ

Доставка по Україні зручним способом!

Магазин GoDog.com.ua пропонує широкий спектр послуг з доставки по всій Україні за допомогою відомих сервісів “Нова Пошта” (замовлення від 220 грн.) та “Укрпошта” (від 2000 грн.).

Ось наші умови доставки:

  1. До відділення Нової пошти – від 70 грн, але безкоштовно від 1200 грн.
  2. Адресна доставка Новою поштою – від 70 грн, але безкоштовно від 1500 грн.
  3. До відділення Укрпошти (тільки замовлення від 2000 грн) – безкоштовно.

Відправлення товарів здійснюється у вівторок та п’ятницю. Наша команда старанно працює, щоб ваші замовлення були оброблені якомога швидше.

Доставка зазвичай здійснюється наступного дня після замовлення, але може затриматися на один робочий день в залежності від наявності товару на складі.

Важливо зазначити, що безкоштовна доставка не розповсюджується на окремі великогабаритні товари та продукцію від деякіх брендів, які відправляються безпосередньо виробниками.

Попередня оплата здійснюється тільки після підтвердження наявності товару на складі. Ми пропонуємо кілька зручних способів оплати:

1. Безготівковий розрахунок – грошовий переказ на картку ПриватБанку.

Замовляйте у нас та отримуйте ваші товари швидко та безпечно!

Зручна доставка по Запоріжжю!

Оптимальною послугою для наших клієнтів є доставка прямо до ваших дверей в місті Запоріжжя. Вартість доставки становить лише 70 грн, але при замовленні на суму від 500 грн доставка стає абсолютно безкоштовною.

Мінімальна сума замовлення для доставки по Запоріжжю складає 1000 грн, щоб забезпечити вам максимальний комфорт та ефективність обслуговування.

Способи оплати вашого замовлення:

1. Готівкою – прямо кур’єру при отриманні.
2. Безготівковий розрахунок – зручний грошовий переказ на картку ПриватБанку.
3. Накладений платіж – оплата при отриманні. Для відправлень Новою Поштою.

Ми працюємо напряму зі складами постачальників, що дозволяє нам мати найширший асортимент товарів та найшвидшу наявність. Однак, навіть на найбільших складах товар може закінчитись, тому перед вашою оплатою ми бронюємо товар на складі спеціально для вашого замовлення.

Довірте нам свої покупки, і ми гарантуємо вам найкращий сервіс та якість обслуговування!

Відправляємо товар у вівторок і п`ятницю. В дорозі він 1-2 дні.

  • Ми зв’яжемося з вами по viber, telegram або відправимо СМС з реквізитами для оплати.
  • Як тільки перевіримо наявність товару на складі.
  • Товар буде відправлений після надходження коштів.
  • Лист з вашим замовленням автоматично відправляється на email.

Повернення, обмін товару.

Повернення або обмін товарів для домашніх тварин належної якості не регламентується окремо Законом України “Про захист прав споживача”.

До зоотоварів застосовні ті ж правила, які поширюються на відповідні групи товарів, призначені для людського використання.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.

Якщо тварині був придбаний якийсь товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин GoDog.com.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки  замовлення і вимагати на законних правах обміну товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

При цьому, є кілька вимог:

  • Товарний вигляд і упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки і ярлики на місці;
  • Товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості і тд .;
  • Замовлений Вами товар підлягає поверненню та обміну;
  • Товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні.

Які товари ви не зможете повернути / обміняти?

  • Якщо використовувалися нештатні режими або параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг і ін.)
    дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • Виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах;
  • Виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • Обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
  • Вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 року про реалізацію окремих положень закону України “Про захист прав споживачів” не підлягають поверненню:

  • Товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг;
  • Попони, бандажі та тп.
  • Предмети гігієни;
  • М’які або надувні іграшки;
  • Товари для цуценят і кошенят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльника і т.д.);
  • Парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
  • Рушники, покривала, лежаки, будиночки;
  • Зубні щітки, гребінці, щітки, інструменти для грумінгу;
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Продовольчі товари.

До продовольчих товарів відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина.
Продукти харчування не можуть бути повернуті або обміняні на інший продукт, якщо вони просто Вас не влаштували як покупця, або Ви передумали брати саме цей продукт після зробленої покупки.

Продовольчі товари можуть бути повернуті або обміняні, якщо Ви виявили в них суттєві недоліки і порушення норм і вимог закону.  Наприклад, якщо у продукту виявився минулий термін придатності, якщо на упаковці немає переліку обов’язкових відомостей, які повинні бути вказані на продуктах харчування: маркування, дата виготовлення і термін придатності, склад продукту на мові споживача, калорійність, енергетична цінність, вміст жирів, білків і  вуглеводів, відомості про виробника із зазначенням назви, місця і юридичної адреси, відомості про представника, який уповноважений продавати цей продукт, маса і об’єм продукту.
З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися тут.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.

  • Бракований товар або товар неналежної якості.

Якщо ви отримали товар неналежної якості, скористайтеся формою зворотного зв’язку з темою “Обмін і повернення”, номером замовлення, номер телефону для зворотного зв’язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації.

Як оформити повернення / обмін?

Ви можете скористатися формою зворотного зв’язку з темою “Обмін і повернення”. Вкажіть номер замовлення, номер телефону для зворотного зв’язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальніший опис ситуації. Ми зв’яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Зверніться по viber/telegram за телефонами:

+380992231231

+380680991999

Протягом години після отримання заяви (в робочий час з 9-00 до 19-00, крім суботи та неділі), ми зв’яжемося з Вами за вказаним в замовленні номером телефону.

Способи повернення / обміну.

  • Доставити товар самостійно за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чумачнка, 25В, з понеділка по п’ятницю з 09-00 до 15-00;
  • Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде Вами зробилений;
  • Кур’єр GoDog.com.ua (для замовлень по Запоріжжю);
  • Транспортною компанією Нова пошта в вашому місті.

Повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Якщо повернення або обмін відбувається з причини неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок GoDog.com.ua.

У разі, якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини GoDog.com.ua – транспортні послуги будуть платними і складуть 50 грн.

Способи відшкодування грошових коштів:

  • Готівкою;
  • Банківською карткою;

Повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.

Всі посилки, які відправляються транспортними компаніями – застраховані.

При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки і відсутність механічних пошкоджень.

Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.

Написати або подзвонити нам.

Повернемо гроші зручним для вас способом.

ЗНИЖКИ ТА ІНШЕ

Вигідна програма лояльності для усіх наших клієнтів!

Знижку можна отримати, написав код купонів: 5, 6, 7, 8, 9 або 10 в спеціальному полі в момент замовлення на сайті.

Тут, в магазині GoDog.com.ua, ми піклуємося про ваше задоволення, тому раді вам повідомити про нашу програму лояльності, яка призначена як для початківців, так і для наших постійних клієнтів.

Вже відразу після реєстрації ви отримуєте 5% знижки на корм для собак та інші товари. Ці вигідні пропозиції є накопичувальними, що означає: чим більше ви замовляєте, тим більше знижки отримуєте.

Кожна покупка на суму 1000 грн додає ще 1% знижки до вашого рахунку. Таким чином, з кожним наступним замовленням ви економите ще більше.

Наприклад, якщо ви замовите корм для собак на 5000 грн, ви вже економите 10% від загальної вартості!

Наш магазин пропонує широкий вибір свіжих, якісних та смачних сухих кормів для собак, різноманітні іграшки для вашого улюбленця, а також засоби для догляду за твариною від бліх та кліщів.

Не зволікайте! Приєднуйтесь до нашої програми лояльності прямо зараз і отримуйте вигоду з кожним замовленням. Вигідно, чи не так?

Ось всі знижки і номера купонів:

  • 5% знижка при реєстраціі. В кошику вкажіть цифру 5.
    Діє від 220 до 999 грн.
    Наскільки важливою є для нас кожна домашня тварина, так само важливим для нас є ваше задоволення. Тому ми раді повідомити, що всі наші клієнти отримують знижку 5% на корм для собак та інші товари відразу після завершення процедури реєстрації. Дякуємо за ваш вибір! Купон діє на всі товари, крім акційних.
  • 6% знижка – при замовленні від 1000 до 1999 грн (цифра 6 у кошику).
  • 7% знижка – від 2000 до 3999 грн. (7 – код купона).
  • 8% – 3000 – 3999 грн. (код на знижку – 8).
  • 9% – 4000 – 4999 грн. (куп. – 9).
  • 10% – більше ніж 5000 грн. (куп. – 10).

Код купону дивіться на сторінці “Програми лояльності для покупців GoDog.com.ua”.

Поле для введення купону з’являється в корзині при замовленні.

Чек на товар відправляємо на ваш email, вказаний при замовленні.

Так. Товар буде той самий. Або ми повернемо гроші.

  1. Перейдіть за посиланням: http://t.me/GoDog_shop_bot.
  2. Почавши спілкування з чат-ботом ви побачите головне меню з такими пунктами: “Створити замовлення”, “Про нас”, “Оплата”, “Доставка”, “Обмін та повернення”, “Контакти”, “Вийти”, “Товари”, “Відміна”, “Замовлення”.
  3. Оберіть “Створити замовлення” з головного меню.
  4. Чат-бот привітає вас і запитає про деталі замовлення.
  5. Оберіть товари зі списку “Товари”, вкажіть їхню кількість.
  6. Після вибору товарів перейдіть до вибору методу оплати (“Оплата”) та методу доставки (“Доставка”).
  7. Після введення всіх деталей замовлення, чат-бот підтвердить замовлення і відправить вам підсумкову інформацію.
  8. Ви може перевірити своє поточне замовлення в будь-який момент, обравши “Замовлення” з головного меню.
  9. Якщо захочете скасувати замовлення або внести зміни, він може обрати “Відміна” або “Змінити замовлення”.
  10. Після завершення процесу можете обрати “Вийти”, щоб закрити чат-бот або перейти до інших пунктів меню для отримання інформації або контактування з підтримкою.